donderdag 29 oktober 2015

Iman en de bosklassen

Ik verheugde me op de bosklassen.Eindelijk 14 september! Wat ging het snel onderweg! Want we keken naar een leuke film. Ik was opgelucht omdat ik bij mijn beste vriendin in de kamer sliep! Het eten was niet zo lekker als dat van mijn moeder. De uitstappen vond ik in het algemeen plezant .De leukste vond ik het bezoek in het dierencentrum.Het fietsen was af en toe vermoeiend! De week zat er op! We hebben het afgerond met een gezellig feestje. Iedereen was mooi. Wij hebben ons geamuseerd met de spelletjes en goed gegeten. Ik wil graag de leerkrachten bedanken voor al hun inspanningen,zonder jullie was het niet geslaagd! El asouch Iman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op de berichten van onze zesdeklassers is fijn. Maar hou het netjes en beleefd aub. Ongepaste reacties worden meteen verwijderd.