vrijdag 23 oktober 2015

Het mysterieuze leven van ZARA.

hoi allemaal ik ben Zara, Ik ben 11 jaar. ik sta op de foto op de derde rechts. Met een t-shirt met 'girl power' op. Mijn hobby's zijn basket, zwemmen en fietsen. Eigenlijk doe ik alle sporten graag. Ik ben en grote FAN van sport. ik ben bevriend met de hele klas . Het zijn 13 leuke,toffe en lieve kinderen. Met wie ik het meest samen ben is Selin,Iman,Nazek en Selenay. Soms hebben we een heel dom probleem maar we lossen het direct op. Vaak gaan we met de meisjes onder de pingpong tafel zitten. Ik wil hier op school graag nog blijven want het is hier heel leuk!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!!!:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op de berichten van onze zesdeklassers is fijn. Maar hou het netjes en beleefd aub. Ongepaste reacties worden meteen verwijderd.