vrijdag 23 oktober 2015

Het leven van Sander.

Hallo allemaal, ik ben Sander. Ik ben 11 jaar en heb een zus. Ik zit in een klas met 13 heel leuke kinderen, met wie ik allemaal bevriend ben. Mijn beste vriend is Giordy. Ik speel badminton in Machelen. Ik ga veel fietsen en zwemmen. De juffen zijn lief en grappig. Ik ga heel graag op uitstap met de klas. Er is een leuke sfeer als iedereen blij is. Soms maken we wel eens ruzie, maar nooit voor lang. Ik zit al op deze school sinds ik 2 jaar was en ik zit er nog altijd graag. Ik hou van wiskunde en W.O. Zo dit was mijn verhaal over onze klas en onze school en over mij. PS:lees zeker ook de andere artikels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op de berichten van onze zesdeklassers is fijn. Maar hou het netjes en beleefd aub. Ongepaste reacties worden meteen verwijderd.