donderdag 29 oktober 2015

Beni, de voetbalster

Hallo ik ben Beni ik ga jullie iets meer vertellen over mijn hobby voetbal. Dus ik ben begonnen met voetbal toen ik 5 jaar was. Mijn eerste voetbalclub was Haren. Ik ben beginnen te spelen in de u8 .U8 wilt zeggen de categorie van uw leeftijd Maar ik moest in een categorie hoger spelen. Normaal moest ik bij u6 spelen. Dus in Haren was ik niet zo een goede voetballer maar het was ook moeilijk omdat ik een categorie hoger moest spelen. Maar dankzij mijn broer ben ik beter geworden in voetbal omdat hij mij leerde hoe ik goed moest spelen. Dankzij zijn hulp ben ik naar een andere club gaan spelen, namelijk Diegem Sport. Daar speelde ik super goed mijn wedstrijden. Ik scoorde heel veel doelpunten. Ik speelde zo goed dat een andere club me vroeg of ik bij hen wilde spelen. Deze club was OHL. Een ploeg met een heel goed niveau. Ze spelen in eerste klasse. Daar speel ik nu nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op de berichten van onze zesdeklassers is fijn. Maar hou het netjes en beleefd aub. Ongepaste reacties worden meteen verwijderd.